Sayfa Yönelendirme
SEÇİLMİŞLER :
Home » » İşte ünlülerin mal varlıkları

İşte ünlülerin mal varlıkları

{[['']]}

CEM YILMAZ
Levent'te bir villa, 1 milyon dolar değerinde bir tekne, Çeşme'de villa, bir benzin istasyonu, Bentley otomobil, 2005 model ve 300 bin euro değerinde, 3 Maxi Scooter motosiklet, 1 Mini Cooper, 1 antika Anadol, 1 cip, 3 Porsche (Toplam değeri 1 milyon YTL), Mini Cooper'ın son modeli Sidewalk.




Mustafa Sandal
Bodrum'da bir otel açarak ticarete soyunmuştu. Bodrum'da ortağı Cüneyt Kurt ile 'Mandal' adında otel işleten Sandal, verdiği bir röportajda, "Otele bir müşteri gibi geliyorum. İmza atıyorum, çekiliyorum köşeme" açıklamasında bulunmuştu. Ancak ünlü popçunun hayalleri kısa sürdü. Sözleşme ikinci yılda fesh edildi.

Serdar Ortaç
Birçok şarkıcı gibi iş hayatında da başarılı olmak için kolları sıvayan Serdar Ortaç, kalıp atölyesi satın aldı. Gençliğinde babasının torna atölyesinde çalışan sanatçı, 1979'da kurulan ve plastik enjeksiyon alanında faaliyet gösteren 'Sertaç Kalıp Atölyesi'ni satın aldı. Ortaç işiyle ilgili, "Babamın atölyesinde torna tesviyecilik yaptım. Şimdi de bildiğim bir işe atılmak istedim. Ben hem müzik dünyasında hem de ticarette tornacıyım. Tarkan müzik dünyasının ne kadar 'Megastar'ı ise ben de tornacısıyım!" açıklamasında bulunmuştu.

Kenan Doğulu
Yaptığı albümler, verdiği konserlerle Türkiye'nin en büyük pop yıldızlarından biri olan Kenan Doğulu'nun eğitim için erken yaşta gittiği ABD'de çeşitli yatırımları bulunuyor. Doğulu'nun, yılın yarısını geçirdiği Los Angeles'ta Ken Love Yourself adlı bir giyim mağazası bulunuyor. Sadece patronluk değil aynı zamanda tasarımcılığa da el atan şarkıcı, aynı zamanda bir yapım şirketi sahibi.



Oktay Kaynarca
Usta oyuncu Oktay Kaynarca da oyunculuğun yanı sıra ticaretle ilgilenen ünlülerden. Kaynarca, Adanalı'da oynadığı dönemden etkilenmiş olacak ki Pendik'te, Türkiye'nin en büyük outlet alışveriş merkezi olan Via/Port'ta bir oto yıkamacı açmış.




Sinan Çetin
Usta yönetmen Zeki Ökten'in asistanı olarak başladığı sinema kariyerinde başarılı işlere imza atan Sinan Çetin'in, bir zamanlar kendi yapım şirketi Plato Film'in de bulunduğu Cihangir semtinde çok sayıda gayrimenkul sahibi oldu. Ünlü yönetmen aynı zamanda akademisyen-yazar Atilla Yayla ile birlikte kurdukları bir yayınevinin de sahibi.
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Güldür Güldür - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by FullTurko